sâmbătă, 4 decembrie 2010

Just to tease :P


Stai si privesti pagina asta cum priveste o maimutica ecranul televizorului cand e un documentar despre banane pe National Geographic.

Te rogi de mine sa-ti scriu ceva dragut cum ma rugam eu de maica-mea la 12 ani sa-mi ia un pistol cu bile.

Astepti cu nerabadare sa iti povestesc aici ce vreau sa-ti fac si au uitat ibricul pe foc. Poate o sa arda manerul din plastic si o sa aprinda fata de masa cand o sa cada. Toata bucataria va lua foc iar gazul e deschis si tu astepti sa iti povestesc eu cum mi-as infige mainile in parul tau si te-as arunca in sifonier sa facem ordine de data asta :)).

Chiar atat de mult vrei sa-ti scriu aici? Eu vreau o prajitura cu ciocolata. Cum crezi ca putem face sa fim amandoi satisfacuti?

Esti o perversa mica si nerabdatoare.

Mi-ar fi foarte usor sa iti povestesc aici cum te-as saruta cu caldura apoi te-as impinge in peretele rece. Cum ti-as da jos usor sutienul negru si as rupe chiloteii de pe tine, cum te-as strange in brate sa-ti simt caldura corpului si ti-as palmui funduletul ala obraznic, cum te-as saruta cu pofta si te-as trage de parul ala incalcit, cum te-as pune in genunchi si ti-as da-o pe la gura zicandu-ti ca ai niste buze atat de fierbinti, cum ti-as saruta sanii aia deliciosi si te-as tranti pe podea in patru labe cu funduletul ridicat.

As putea foarte usor sa-ti descriu aici cum as intra in tine cu atata pofta si ti-as sopti foarte incet in ureche ca tu de acum esti tarfa mea si ca vei face orice iti spun eu.

Dezbraca-te si pune pe tine halatul de baie.

Incuie usa camerei si inghite cheia ca in desene animate.

Trage fotoliul mai aproape de monitor si priveste cu atentie aceasta pagina.

Gandeste-te cat de placut o sa fie. Imagineaza-ti cat de bine ai sa te simti.

Desfa halatul, mangaie-ti incetisor sanii, ciupeste sfarcurile, atinge-ti abdomenul si coboara mai jos si asteapta sa-ti scriu.

Asteapta in continuare.

Inca putin ... 

O sa scriu cand o sa am eu chef sa scriu. Si o sa-ti scriu cand o sa consider ca meriti sa-ti scriu. Deci nu ma mai fute atat la melodie ca n-o sa-mi dau drumu' asa. 

Asteapta in continuare.


5 comentarii:

  1. asta chiar e buna!! sesizez o enervare?

    ps: dar ai scris totusi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu toata enervarea, aparenta ori ba, tot a fost incitant articolul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dap, a fost putina enervare.
    Sunt cateva persoane care se roaga ca disperatele sa le tot scriu ceva. Cu dedicatie speciala eventual.

    Daca ma inspirati sa scriu ceva va scriu cu mare placere. Daca va rugati de mine ca disperatele o sa mai fac un blog special pentru voi: gotohell.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. auăleu, motane! :) mi-a plăcut. aşa, una mică, s-o răcoreşti.

    RăspundețiȘtergere
  5. ceva imi spune ca ai fost suficient de norocos sa primesti pistolul ala cu bile cand erai mic. Sau?

    RăspundețiȘtergere

Daca vreti sa lasati un comentariu o puteti face aici