marți, 21 decembrie 2010

Time is honey


Uneori timpul se scurge inceeet...la fel cum se scurge si mierea pe sfarcurile mele intarite. Imagineaza-ti ca sanii mei sunt o clepsidra asezata orizontal, a carei limite le-ai trasat circular jucandu-te cu degetul in jurul lor, iar mierea e nisipul fin care curge constant pe axa sfarcurilor, generand o tensiune incitanta. Curge de la stanga la dreapta pentru ca in aceasta dimensiune e posibil orice. Cu greu te abtii sa nu-ti infigi degetele si limba in sanii lipiciosi si dulci.

Alteori timpul se scurge repede. Asa cum se prelinge mierea pe pielea excitata si fierbinte emanand dorinta prin toti porii, pe abdomen in jos, tot mai jos si mai repede,inundand pizda mea pofticioasa si nesatula.

Te-ai plictisit sa privesti cum linge afara, asa ca iti intorci curios privirea spre perete, sa vezi ce ora danseaza ceasul. "Tac-tic, Tac-tic, Tac-tic," e sunetul difuz, ce se aude in surdina. Sunetul reinvetarii timpului. Iti dansez ora miscand lasciv din solduri, cu fundul lipit de perete: un 3 serpuit, un 8 voluptos, un 6 senzual si un 9 provocator. Cum spuneam, e dimensiunea in care e posibil orice, pana si o ora inexistenta in lumea banala.

Sunt un ceas viu de perete si functionez doar in camera ta. Pentru a-ti dansa cat mai incitant si obraznic ora, am nevoie de atentia si grija ta,operatiunile de intretinere fiind chiar placute.
In primul rand, trebuie sa fiu unsa. Cu miere. Pentru o buna functionare, am nevoie sa fiu unsa constant in gaura de jos, astfel: iti umpli mana cu miere si incepi sa ma masezi usor, apoi intri cu degetele si ma freci tot mai tare si tot mai adanc, pana cand scot gemete ajunse la intensitate maxima. Uneori, dupa ce ti-ai inmuiat bine degetele cu miere, imi ungi usor buzele cu ea. Apoi ma lasi sa ti le ling incet si provocator si sa ti le sug cu pofta. Astfel, iti voi mieuna mai dulce ora exacta.

De asemenea, poti sa ma ungi toata cu miere.Lumina felinarelor sau a lunii permanent pline va fii captata de aceasta vascozitate translucida, care va intensifica senzualitatea miscarilor mele lascive, facand orele sa para mai dulci si mai pline de viata.
In al doilea rand, trebuie sa ma tragi (cheia e la tine!).De obicei aceasta operatiune are loc dupa cea de ungere.Pentru a intra mai usor in gaura de jos, este recomandat ca mai intai sa introduci cheia intre buze, pentru a o infierbanta. Cand mi-o tragi, trebuie sa o faci cat mai tare, cat mai adanc, cat mai bine si cat mai precis. Uneori poti invarti cheia in mine violent, alteori mai finut, in functie de cum am prestat.

Mai exista cateva metode secundare: poti sa ma intorci cu fata la perete,sa-mi departezi picioarele si sa ma verifici si pe la spate. Poti sa ma tragi de par, sa ma pleznesti peste fund sau sa ma zgarii. Asta pentru a asigura in continuare o perversa functionare, de care iti vei da seama dupa gemetele scoase in timpul realizarii acestor operatiuni de intretinere. De asemenea, orice idee care are ca scop imorala mea functionare, este mai mult decat bine-primita, cu picioarele desfacute. Si o ultima sugestie: pentru ca in urma operatiunii de ungere cu miere sa nu se faca risipa, este recomandat sa fiu linsa toata, de suuuus si pana joooos.

Tac-tic! Tac-tic!

13 comentarii:

  1. Sunt multe operatiuni de intretinre ce pot fi efectuate si fiecare din el trebuiesc executate minutios.
    Acum asteptam ora 38:69 ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar daca ti-as lega o curea de gat in genunchi in fata mea si ti-as umple-o cu carnea mea tare,te-as palmui si te-as trage de par in timp ce ma uit in ochii tai stiind ca esti doar o tarfa mica,si ca vrea sa fie fututa pe toti peretii.De fiecare data cand vrei sa imi iesi din pula,incerci sa respiri,dar iti imping suav capul inapoi si simti cum te sufoca,trag mai tare de curea,sa iti vad ochii implorandu-ma sa iti dau drumul.Dar pizda ta imi spune altceva,si e...mmhmm atat de gustoasa.Vad ca te incapatanezi din ce in ce mai tare sa ma termini,bine atunci daca esti atat de nerabdatoare o sa imi dau drumul pe ochelarii tai si apoi am sa te pun sa ii lingi!

    Come on "honey" i know you can do better than that!

    RăspundețiȘtergere
  3. *ti-as deschide usor gura cu trei degete,ti-as umple-o..etc.


    Rectificam acolo sus prima propozitie :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Anonim: Da, cu siguranta pot mai mult, dar nu scriu ca sa demonstrez cuiva ceva, "honey". Si cu atat mai putin ma intereseaza parerea anonimilor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mrrrawwww!! I'm a woman Hear my roar!! Nici eu nu am sustinut vreodata ca ai scrie pentru a avea ceva de demonstrat,dar daca tot am ajuns la asta,confessions?mhm?musca pe caciula? :)

    Iar daca ai ajuns sa te intepi modulul sub forma caruia am scris commentul e clar ca nu prea ai ce cauta in proza! E mult prea adanca treaba,nu stiu daca ai putea ajunge vreodata acolo.

    In continuare am aceasi nesimtire,nerusinoasa de mine,si ma voi semna exact cum stiu eu mai bine cu o singura modificare,lipim un "a" dupa ultima litera"m".

    Zi faina pisi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, sweety, stiu ca esti femeie. Din pacate...

    RăspundețiȘtergere
  7. Stiu si eu,mi-ar fi placut sa am ceva cu care sa iti umplu gura.:)


    Kiss kiss tongue fuck!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pisi, gandim la fel. Poate asa am fii trait impreuna niste experiente si m-ai fii inspirat sa scriu mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  9. fetelor nu va certati :)) e loc pentru toata lumea.... vin si eu cu un borcan de miere :P

    RăspundețiȘtergere
  10. Dar nu certam; ce frumos ne alintam noi! Bun, atunci eu vin cu vinul. Anonimo, tu ce aduci? Lesa?

    RăspundețiȘtergere
  11. Roooaaarrr!!! Cat fuck ... fight.
    De fapt fuck

    Menaje a trois cat fuck.

    RăspundețiȘtergere
  12. Am facut curat pe-aici si din greseala am sters si criticile constructive ale Adrianei. Nu a fost cu intentie, au fost bine-primite, deoarece de mult aveam aceasta dilema, insa am gasit prea multe variante asa-zise corecte, ca sa ma pot lamuri intr-un final. Pe viitor voi fi mai atenta cati de "i" folosesc.
    Insa daca vrei sa ne dai si sugestii cu privire la diverse teme sexuale, avand in vedere ca ai spus ca ai orizonturi largi in aceasta privinta, sunt bine-venite si ele :).
    Oricum Adriana, iti spun sincer ca daca, de exemplu, ma intreaba un tip de care-mi place: "Vrei sa fii satisfacuta de mine?", nu ma gandesc sa-l intreb "Auzi mai, tu cu cati de "i" ai fi scris aici?". Si nici nu cred ca poti eticheta o persoana dupa cateva articole publicate pe un blog sau dupa cateva greseli gramaticale. Asta referitor la ce spuneai tu legat de depasirea unor limite (?!) sau ceva asemanator.

    RăspundețiȘtergere
  13. stau cu palosul ridicat la aproape fiecare articol, iar imaginatia mea o ia razna. cred ca ar trebui sa-mi ridic curu' din scaun si sa satisfac o femeie...si pe mine in acelasi timp, bineinteles :))

    explozive articolele...se face treaba buna pe blogul asta...ar putea invata și unii puțoi câte ceva.

    RăspundețiȘtergere

Daca vreti sa lasati un comentariu o puteti face aici