joi, 16 decembrie 2010

Hot bath and red wine (fantezia unei seri de iarna)


Aceasta e una dintre combinatiile mele preferate, intre doua placeri ale iernii.... fierbinte si rosu, nimic mai intens si mai plin de viata.

Ajung acasa infrigurata, patrunsa pana in maduva oaselor de frigul naprasnic de-afara.Nici macar sfarcurilor mele, care uneori adora cate-o adiere rece si reactioneaza imediat, nu le place sa fie chiar atat de frig. Ma debarasez repede de toate hainele care parca ma sufoca, lasand pielea sa respire in voie.
Imi prepar o cana cu licoarea magica si ma scufund repede in apa fierbinte din cada...e senzatia perfecta! Senzatia de caldura lichida care-mi invaluie fiecare particica inghetata din corp si ma dezmorteste, ma incalzeste din exterior spre interior.
Iau cana fierbinte in maini si o duc pofticioasa si in acelasi timp precauta, la gura.Simt cum aburii de vin fiert cu aroma mistica patrund intepator in mine, fiind cheia dezghetarii simturilor mele. Gust din licoarea magica...inca o senzatie perfecta, pe limba mea dornica. Lichidul fierbinte imi umple gura si simt cum curge in mine, cum ma trezeste la viata, cum imi curge prin vene amestecat cu sangele acum fierbinte,cum ma indeamna la pofte si dorinte. Imaginatia mea zburda peste limitele si-asa necunoscute si indepartate.Deja e mult prea cald, dar e atat de bine...Sunt atat de fierbinte, incat caldura care iese din corpul meu ar fii in stare sa incalzeasca apa din cada, daca s-ar raci.

Sting lumina si inchid ochii; nu vreau sa vad, vreau doar sa simt. Sa te simt. Printre aburii de vin fiert si apa fierbinte,simt o adiere. Iti aud respiratia. Desi nu spui nimic, stiu ca esti tu. Numai tu patrunzi asa neasteptat si usor, incet, ca un motan. Imi sorbi o picatura de vin, dulce si ametitoare de pe buze.
De pofta, iti ling buzele si le musc usor, apoi iti iau degetul aratator si il bag in gura, il ling si ma joc cu el pe buzele mele nerabdatoare.Cobori mai jos pe gat,ma mangai usor pe umeri, imi cuprinzi sanii intre palmele tale ferme si ii strangi cu dorinta salbatica. Limba ta doreste si ea sa-mi guste sanii si se joaca haotic cu sfarcurile mele, muscandu-ma apoi usor de ele.Cobori cu degetele mai jos, tot mai jos. Imi lipesc corpul umed si fierbinte peste al tau si incep sa ma unduiesc si sa alunec pe tine in jos, tot mai jos..la fel ca apa.
Apoi brusc ma ridici din cada si ma lipesti cu fata si cu sanii de faianta rece, ma mangai pe fata si ma tragi violent de par, soptindu-mi la ureche......................
Iti simt pula intarita si dornica sa intre in mine, cum se plimba peste pizda mea excitata si pofticioasa sa o simta in ea, sa o simta cum intra pana in adancul ei si cum iese din ea, cum se topeste in ea. Ma zgarii usor pe spate si ma plesnesti apoi peste fund, sa ma trezesc din visare.

S-a terminat vinul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca vreti sa lasati un comentariu o puteti face aici