miercuri, 15 decembrie 2010

Lingeeee (part 2)


Griul norilor supraincarcati de linsoare e singurul gri care-mi place. E griul care creeaza tensiune apasatoare, putina teama, putin mai multa curiozitate si e griul care prevesteste o descarcare de linsoare rece si dorinta fierbinte.

Imi place cand incepe sa linga domol cu fulgi maaaari, la inceput mai rar, atat de rar, ca-mi vine sa-i iau adun pe toti in bratele mele, sa-i strang langa sanii mei, sa simta ce mult i-am asteptat. Chiar daca stiu ca se topesc de nerabdare si fericire sa simta pielea-mi tremuranda de placere, i-as saruta pe toti, sa-i simt cum mi se scurg, transformati in picaturi,printre buzele calde si nu i-as mai lasa sa ajunga pe pamant. Unii s-ar topi pe gat si s-ar prelinge incetisor mai jos, pe sfarcuri, facande-le sa tresara de atingerea lor catifelata.

Dar eu nu vreau sa se topeasca toti, vreau sa vina mai multi fulgi, si mai mari, tot mai mari,tot mai multi si mai desi, sa ma acopere toata, sa nu mai vad nimic, decat alb si lumina, griul sa dispara. Sa inceapa sa adie un vanticel care sa ne contopeasca in dansul aparent haotic al fulgilor, dar de fapt atat de perfect,de pur si de salbatic, care-mi face corpul sa se unduie ritmul lor: inainte si inapoi, la stanga si la dreapta, in sus si in jos. Sa simt cum vantul se inteteste, cum ma poarta pe unde si carari nestiute pana atunci, cum ma face sa ma misc pe ritmuri nemaisimtite pana atunci. E un dans pe care-l dansez doar simtindu-l, fara muzica.

Mi-e sete...Deschid gura si vreau sa gust fulgii, sa-mi potoleasca setea topindu-mi-se pe limba fierbinte si jucausa cu ei, dar nu mi-e deajuns, vreau mai mult. Aaah, am gasit! Un turture de gheata. Desi mi-e sete si e atat de apetisant, nu ma grabesc. Imi umezesc buzele sarutand-ui fiecare particica, cu buzele calde si insetate, la inceput incet, usor apoi mai apasat. Vreau sa-l simt si mai bine si-l ling pofticioasa de sus pana jos, il invalui cu limba mea tot mai neastamparata. Simt ca nu mai pot sa-mi potolesc setea, si-l bag pe tot in gura, simtind-ul cum se topeste...

In continuare fulgii cad peste mine, mari, multi si desi, ma acopera toata,ma topesc in zapada si zapada se topeste in mine. Asa-mi place mie sa linga..

Un comentariu:

Daca vreti sa lasati un comentariu o puteti face aici