duminică, 7 noiembrie 2010

Honey


Stii cata rabdare are o felina iesita la vanatoare? Poate sta ascunsa dupa iarba inalta si ore intregi, asteptand un moment prielic sa se infrupte din delicatesele ce zburda cu veselie in fata ochilor sai infometati.

Asa suntem noi cand ne intalnim. Avem rabdare ore intregi sa ne sarutam cu pasiune salbatica, studiind cel mai bun mod de abordare a placerii din aceasta seara. Odata ce ai intrat pe usa, ramanem doar noi doi in intunericul din casa, cu buzele lipite unul de altul, sarutand fiecare particica disponibila si studiind reactia celuilat la atingerea respectiva. Ore intregi observam prada, o studiem, o analizam, o intoarcem pe toate fetele.

Iti lasi trenciul gri sa alunece de pe umeri si ramii doar in lenjeria sexy, lipita de corpul meu, soptindu-mi la ureche cat de mult iti doresti sa-mi faci ... ceva. Inca nu stim ce. Inca studiem prada. Stam ascunsi in iarba inalta din savana si privim cu niste ochi diabolici zebrele suculente, care habar n-au de pericolul ce le pandeste. Asa te sarut eu pe tine asteptand un moment prielnic de a te ... manca toata.

Iti deschei sutienul, iti las chiloteii negri sa alunece incetisor pe coapse. Totul aluneca atat de usor si ramanem amandoi goi intre sarutarile interminabile si ametitoare din camera mea.

Tie iti place mierea? Mie imi place la nebunie. Imi place sa o intind pe toata pe corpul tau gol si sa te privesc cum te unduiesti sub ea masandu-te frenetic. Cum ar fi sa scot din dulapul ascuns al camerei mele o galetusa plina cu miere aurie? De parca o aveam pregatita de ceva timp acolo si asteptam momentul potrivit sa "te atac". Cum ti-ar placea sa las cateva picaturi sa se scurga, prelingandu-se lenes peste sanii tai a caror sfarcuri se intaresc in miscarea dulce a mierii peste ei? Sa acopar toata suprafata cu mainile. Sa cuprind sanii in maini si sa-i strang masandu-i usor. Sa iti cuprind intregul piept cu mainile mele si sa intind mierea lipicioasa si aurie pestre tot, sa urc pe gat, sa las un deget plin si dulce sa alunece intre buzele tale sa te privesc cum il sugi pofticioasa.

Torn mai multa miere si o intind pe abdomen, sa-ti vad pielea stralucind in lumina felinarului ce bate prin fereastra, cobor pe picioare sa-ti vad tot corpul cum se misca acoperit in substanta asta vascoasa si dulce, sa te vad cum iei cate o picatura de pe sani si o bagi in gura, savurand-o excitata.

Mi-e pofta si mie. Iti atac buzele si le sarut cu foame gustand fiecare picatura dulce. Cobor pe gat si il ling tot, cufundandu-ma in savoarea aurie ce se tot prelinge mai jos. Si eu ma preling odata cu ea pana la sani si ii sarut pe margine, inconjurand rabdator sfarcurile. Mai las cateva picaturi de miere sa se scurga pe sfarcuri si apoi le iau in gura, flamand fiind de toata satisfactia ce mi-o ofera. Le musc usor de parca ar fi proprietatea mea.

Gasesc mai multa miere pe abdomen. O ling pe toata, nu vreau sa ramana nimic si nu mai stiu ce ma innebuneste mai tare acum, gustul dulce al mierii sau gustul excitant al pielii tale ce ma face sa ma comport din ce in ce mai animalic cu prada mea. Vreau sa aflu ce. Cobor si mai jos pierzandu-ma intre coapsele tale si ma infrupt de acolo lingind si mancand fiecare picatura de miere ce ti-a patruns in cele mai placute zone. Si te face sa tremuri. Gustul asta, de miere amestecat cu pielea ta infierbantata, este pentru mine ca sangele pentru o felina. Ma hipnotizeaza, ma ademeneste puternic, uit de orice altceva mai exista in viata mea si nu vad decat un singur lucru. Prada si placerea de a o savura.

As turna toata galetusa peste corpul tau si ne-am cufunda intr-o baie de miere lipicioasa, imbratisandu-ne frenetic toata noaptea.

Continuarea in episodul viitor. Cand ajungi in Iasi.

5 comentarii:

  1. That was very...soft and sweet. Ceva imi spune ca (virgula) continuarea va fii cam hard. Honey...bunny :P

    RăspundețiȘtergere
  2. ai o imaginatie...bestiala!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fugi la un dus rece acum.. pana ajunge de la Iasi..

    RăspundețiȘtergere
  4. Super tare. Știu blogul tău de pe AS forum.
    Deci wow. Super tare, bine scris și ... "în călduri" :)

    RăspundețiȘtergere
  5. delicios până în cele mai adânci călduri...

    RăspundețiȘtergere

Daca vreti sa lasati un comentariu o puteti face aici