luni, 17 mai 2010

Tango feminin..


.. lume multa, muzica la maxim.. dansez languros, frecandu-ma de tine.. simt cum te exciti si incepi sa te transformi sub aburii alcoolului. El ne priveste din umbra, stiu ca ar vrea sa intre in jocul nostru, jocul femeilor imbatate de iubire.. isi face curaj si ma prinde de mijloc, ma suie pe balustrada si se vara intre picioarele mele.. pula-i atat de tare sta sa ii rupa pantalonii.. imi sopteste cu voce tremuranda.. “o sa va fut pe amandoua” .. rad frenetic.. “fraiere, vara asta eu imi fut blonda” .. noaptea trece repede si ne trezim amandoua goale in valurile calde si involburate ale marii.. iti mangai incet sanii si te sarut cu mici muscaturi de gat.. ti-e teama ca ceilalti ne vor vedea si isi vor da seama ca de fapt tu ma iubesti trupeste si animalic.. nu inocent si prieteneste..

Am ajuns in camera si hainele inca sunt ude pe noi.. nu mai am rabdare si te sarut de dinainte sa deschidem usa.. doresc ca ochii vecinilor sa ne vada curiosi si sa ii stiu masturbandu-se pe furis, ascunzandu-se de ochii curiosi ai nevestelor lor cuprinse de lehamitea casniciei.. usa se deschide , te trantesc de dulap si te sarut, te sarut mai aprins ca niciodata.. iti bag o mana in chiloteii tai stramti si simt cum temperatura creste.. pasarica iti vibreaza de dorinta.. stiu ca vrea sa ma joc cu limba mea catifelata pe labiile ei dulci.. esti ca mierea si drog iti sunt.. te fac sa infloresti.. sa fii femeia curva ce nu credeai ca poti fii vreodata.

Ne intindem pe podea si dansam in imbratisari, hainele zboara mai repede ca si gandurile.. mana ta imi mangaie sanii mici si obraznici.. hai, cu curaj baga-mi un deget.. simte-mi pasiunea.. hai sa te managai cu pizda mea.. sa te fac sa ma vrei mai mult.. as dori sa am un madular sa te pot fute si sa te pot propti de toti peretii.. sa te pun capra si sa te trag de par.. sa ti-o bag cat mai adanc si cat mai repede ... sa ti-o indes in gura si sa simt cum limba ta se plimba pe ea.. cum ma musti incet.. si cum o inghiti pe toata..

DAR trezeste-te, sunt doar eu iubita ta.. asa ca limba mea iar pleaca in explorarea corpului tau diafan.. ador curbele feselor tale.. trezesti fantezii animalice in mintea mea bolnava.. te leg la maini si incep sa te managi delicat.. sa te simt cum tremuri, sa te aud cum ma ceri.. stiu ca ma vrei.. zi-o mai tare.. te dezleg la o mana si te pun sa te mangai.. vreau sa te vad cum te masturbezi si cum iti provoci placere.. te joci cu degetul pe clitorisul tau roz si aproape ca plangi de placere.. te ling usor si apasat.. degetul tau face tandem perfect cu limba mea..

Acum sunt in tine .. barbatii ar da orice sa simta stramtaciunea pizdii tale, asa cum degetele mele sunt prinse in tine.. te penetrez din ce in ce mai repede in timp ce tu savurezi dulceata fructului iubit.. saruti si lingi pizda-mii exotica, de culoarea ciocolatei .. te simt din ce in ce mai aproape de extaz.. faci ca placerea sa curga valuri valuri in mine.. ritmul este ametitor.. placerea iubirii sodomice ne face sa atingem apogeul orgasmic al simtirilor.. orgasm dupa orgasm.. te iubesc femeie.. iubeste-ma si tu..

... ti-am promis ca asta este doar inceputul.. femeie perversa cu chip angelic de copil..

Un comentariu:

Daca vreti sa lasati un comentariu o puteti face aici