sâmbătă, 22 mai 2010

Da-mi, te rog ,puiul din frigider!


Care-i cea mai stupida, tampita si iesita din matrix fantezie sexuala sau nonsexuala pe care o poate avea un barbat? Voi ce aveti in cap? Vi s-a intamplat sa vreti sa faceti o prostie asa penibila pe care atunci cand o povestiti altora sa va considere diliu la cap si apt pentru o internare de urgenta in cel mai apropiat spital de boli psihice pentru un tratament cu electrosocuri si xanax?

Mda, nu-i nevoie sa raspundeti, se vede pe fetele voastre.

Eu am multi astfel de pitici cu supradoza pe creier si o sa il scriu aici acum pe cel mai mic.

Vreau sa i-o trag unei tipe pe la spate, in bucatarie, cat ea are capul in congelator.

De ce nu am facut-o pana acum? Ei bine, de fiecare data cand am ocazia, imi amintesc ca nu ma pot risca din cauza proprietarei casei in care locuiesc. Etajul este al meu si nu sunt deranjat aici, insa bucataria este frecventata si de ea ocazional (e cazul sa mentionez aici ca vorbim de o baba pe la 70 de ani care probabil m-ar alunga din casa cu o bazooka si o cruce cu apa sfintita daca m-ar prinde facand asa ceva) si nu pot sa nu-mi imaginez surpriza de pe fata ei in momentul in care deschide usa bucatariei si vede o pitzipoanca cu cap lipsa (pentru ca e in cutia cu inghetata) dezbracata toata, stand capra cu mine in spate, eu fiind in culmea fericirii, pregatit sa-mi dau drumu’ peste fundu’ ei si cu niste zgomote tribale pe fundal.

De ce am fantezia asta? Nu stiu, poate pentru ca ar trebui sa fiu internat de urgenta intr-un spital de boli psihice pentru un tratatment de urgenta cu xanax si electrosocuri. Insa nu ma pot abtine sa nu-mi doresc sa ii zic blondei din congelator cat i-o trag: “auzi, ia uita-te, mai este puiul ala pe acolo ca nu mai tin minte daca l-am mancat aseara sau nu”. Iar ea sa scoata capul facut inghetata pe bat de acolo iar intre doua gemete ragusite si cu puiul in gura sa-mi zica: “L-am mancat eu ca mi-era pofta, lasa ca ne mutam in dulap acusi si vedem ce gasim si pentru tine.”

Unele femei se plang de lipsa de diversitate in relatia sexuala cu partenerul de lunga durata. Chestia asta nu am s-o inteleg niciodata, cum dracu’ sa te plictisesti de sex cu partenerul cand ai atatea oportunitati exotice sau sado-maso pe care le poti exploata (insa in limita normelor de sanatate). Sub pat, in sifonier, in biserica, pe balustrada scarilor cat urcati la etaj, intr-o valiza de voiaj (daca sunteti midgets), in camera cu parintii cat ei dorm, etc., etc., etc.

Ma duc sa-mi iau pastilele…

4 comentarii:

  1. Super tareee ideea :) merge pe canicula la fix. Sa ai si niste rezerve de inghetzata pe acolo. Nu pui ...bleah. Inghetzata de fructe

    :) Ce senzatie tare ...vara... atmosfera incinsa ...eu cu fundul in sus ...lucrat cu spor de tine ... transpirat si incins ...si eu cu fatza la racoare mancand niste inghetzata de fructe. Fresh si hot in acelasi timp :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare, nu esti primul cu ideea asta :))

    RăspundețiȘtergere

Daca vreti sa lasati un comentariu o puteti face aici