marți, 25 mai 2010

In numele Tatalui


Stiu. Stiu ca ai fost o fetita rea si ai venit sa-mi confesezi si sa imi spui tot ce ai pe suflet, departe de urechile celor care te barfesc, departe de cei care se uita urat la tine, pe dupa copertina protectoare care separa pacatosii de cei care vor fi salvati.

Ingenunchezi in fata mea si spui rugaciunea, uitandu-te cu smerenie la mine, stiind ca urmeaza sa imi spui toate lucrurile rele care le-ai facut in ultimul timp, si pe care nu le va sti nimeni inafara de noi doi.

Imi spui toate cele sapte pacate capitale, dar stiu ca ele au dus la mai mult. Se vede pe fata ta ca ascunzi ceva... Si ca nu esti in totalitate sincera cu Parintele Tau.

- Tu imi ascunzi ceva.. Cum vrei sa fac sa fii iertata de toate pacatele daca nu mi le marturisesti ?
- Dar...
- Nici un dar, spune-mi oricat de rau ar fi!
- Parinte...
- Ascult, fata mea, nu se aude nimic pe dupa copertina.
- Acum o saptamana, am fost la o petrecere si m-am imbatat...
- Asa.
- Si la acea petrecere, am inceput sa ne incalzim din ce in ce mai tare si pana la urma, s-a lasat cu orgie...
- Aoleu, nu multe fete vin la mine si imi spun lucruri din astea, tie iti trebuie un tratament special, mataniile nu iti folosesc tie la nimic si nici postul.. Doamne ce sa fac cu ea ?

Si brusc imi veni o idee... Intre noi si oamenii de afara am grija de fiecare data sa pun o copertina groasa, nu se aude si nici nu se vede prin ea.

FATA MEA, AI PACATUIT GRAV! VINO CU MINE IN ALTAR!

Si te iau de mana si te duc in altar, unde incep incet sa spun o rugaciune in latina pe care n-ai mai auzit-o niciodata, si te dezbrac incepand cu camasa de falsa mironosita pe care ti-ai luat-o doar pentru ca a venit si mama ta cu tine aici.

Trebuiesti spalata de toate pacatele!!!

Si incep sa te deschei si la sutien, si la pantaloni, in timp ce ma uit atent la vasul cu Aghiasma. Te dezbrac de tot in timp ce tu inca inconstienta de ceea ce va urma sa se intample, te uiti mirata la mine.

Iau vasul cu aghiasma si busuiocul si incep sa te stropesc din cap pana in picioare... si incep sa torn vinul rosu ca sangele lui Iisus pe tine, si sa il ling de sus pana jos si apoi iar sus.

Esti acum gata de a fi purificata!

Si dintr-o miscare imi dau sutana jos, scap crucea si busuiocul din mana si incep sa te fut ca un animal daramand tot din jur, cristelnita, candelele de pe masa, cutia milei, nafura, totul e pe jos, doar tu esti cracanata pe masa si tipi, dar nu te poate aude nimeni, inafara de mine.

Spune Tatal Nostru!!!

Abia poti sa silabisesti pentru ca intru atat de tare in tine, si iti place la nebunie, esti atat de incitant pentru tine faptul ca deja cei de partea cealalta a copertinei se intreaba ce ai tu atat de mult de impartit cu mine... Dar ei nu trebuie sa stie niciodata, NU-I ASA FIICA MEA ?
CINE-I PARINTELE TAU ?
Incep sa te trag de par si sa te tarasc pe covoarele vechi de sute de ani, si te pun cu mana pe icoana facatoare de minuni in pozitie de capra si incep sa ti-o trag pe la spate mai tare si MAI TARE, si simt cum sucurile tale curg pe pula mea incinsa deja de la atata Liturghie, si vin la urechea ta si iti soptesc, strangandu-te de gat in acelasi timp "Te iubesc, si cineva acolo sus te iubeste...vei fi iertata de toate pacatele tale, ma voi asigura de asta".

Se aude deja forfota de afara, toata lumea se intreaba ce se intampla de stai atat de mult, lucrul asta e atat de interzis pentru tine, si in acelasi timp atat de placut... te iau de maini si de picioare si te asez pe masa cu capul in jos si incep sa imi bag pula repetat in gura ta pana ajunge in gat si incepi sa tusesti, si in acelasi timp iau crucea sfanta din aur si ti-o indes in pasarica tare de tot.

Da, asta e mantuirea pe care ti-am pregatit-o fata mea.

Nel Nome del Padre e del Figlio e dello Spirito Santo. Amen!
Dupa care imi dau drumul pe toata fata ta pana la ultima picatura si te sterg cu Antimisul cu care am tinut Sfanta Evanghelie de atatea ori, si iti spun...

=Fiica mea, acum esti curata!

Si te sarut incet pe frunte.

-Nu-i voi spune nimic mamei tale din ce ai facut tu, poti ramane linistita. Stiu ca ea e urmatoarea la coada...

Si te uiti atenta la mine si imi multumesti din privire, dupa care iti iei hainele pe tine si pleci incet, de parca nu s-ar fi intamplat nimic.

- Urmatorul, va rog!

8 comentarii:

  1. Asta chiar e prea hard. Mai bine ne rezumam doar la congelator :)...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe scurt, ai o problema. Mai fute-te ca duci lipsa!!!!
    Incearca sa iubesti cu inima si nu cu penisul, e mult mai frumos si placut.
    Multa bafta si ai grija de ce te legi in articolele astea pentru ca s-ar putea sa se intoarca intr-un mod urat asupra ta sau a celor dragi tie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Profana-te-as bai Anonim

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte tare ;), Tine`o tot asa . Anonim tata .. nu am cuvinte pentru tine .

    RăspundețiȘtergere
  5. Autorule... poate o sa-ti vina intr-o zi mintea la cap.

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte tare;)
    chestia asta e legala?;))

    RăspundețiȘtergere
  7. :))))) foarte tare frate.. nu stiu de unde iti vin asemenea idei.. tine-o tot asa !

    RăspundețiȘtergere

Daca vreti sa lasati un comentariu o puteti face aici