joi, 9 septembrie 2010

...si mai vreau!


Dupa cateva momente mi-am revenit….Totul s-a petrecut atat de repede, incat nici nu am avut timp sa imi dau seama ce s-a intamplat....a ramas doar senzatia acea de sex murdar,de excitare perversa cand era in mine,...mai vreau!...Simt cum corpul meu vibreaza si mai vrea inca ,tanjeste dupa fiorii orgasmului…uf!

Cobor la receptie sa intreb cine a urcat in urma mea…

Receptionera mea, o bruneta mica cu ochi verzi ,chatuieste vesela pe messenger.Nu a vazut pe nimeni,e prinsa in mailuri cu iubitul....greu,...e plecat din tara,...e singura de cateva luni...

Imi aluneca privirea pe spatele ei arcuit,pe fundul mic si obraznic....ma enerveaza pantalonii aia de pe ea...nu pot vedea ce ascund...uf!mai bine as lua-o sus!

O rog sa vina sa verifice usa camerei,pare ca a fost fortata...

Urca inaintea mea si ii vad fesele miscandu-se ...isi trece mainile prin parul lung si rade zgomotos,povestind de prietenul ei.... la naiba,femeia asta vrea fututa!

O iau in camera ...ea studiaza usa...mainile mele sunt pe ea....ii desfac nasturii bluzei incet...nu ma grabesc ,astept sa o simt ca vrea .Ii ridic parul si o sarut usor pe gat,...o simt speriata...dar nu riposteaza...limba mea se joaca pe gatul ei ,cu o mana o prind de par si o lipesc de perete ,o musc de gat si striga...iti place, deci?! Imping usa si ii dau camasa jos...nu o las sa se miste.E prada mea .O vreau lipita de peretele ala in intuneric, asa cum m-a avut pe mine acum cateva momente necunoscutul.

O vreau uda si innebunita ,sa dea orice sa simta ceva in ea...orice...

O presez de perete si ii simt sanii tari ,de pustoaica nefututa de luni de zile...in momentul asta as vrea sa am un penis sa i-l bag dur ,sa o simt a mea,sa o fac sa tipe de durere si placere si sa-i mai dau pana nu mai stie de ea!E uda si dornica si eu nu am decat un prieten cauciuc ...”iti place ,iubito!te simt ca iti place si vrei mai mult ,mai adanc,mai tare...dar nu pentru placerea ta te-am adus!”o intorc si o pun in genunchi,rochia mea e rupta si uda de sperma lui, o trag de par si ii simt mainile intre picioarele mele,timida ...hai ,fata! Curaj !Si o fortez un pic ,riposteaza ,dar se supune ...Uf!ce limba fierbinte ai ...ma trec fiori si simt ca se invarte tot cu mine ,sunt atat de excitata incat as putea termina acum ...ii simt degetele timide in mine ,usor ,si din ce in ce mai curioase in toate gaurile in care mai devreme era atat de violent strainul meu...Hai ,iubita!Mai mult ,mai adanc ...acum ...si tip si o trag de par,si simt un val de caldura care imi inunda corpul ,nu mai stiu ce fac ,zgarii si tip si e al naibii de bine!...Perversa placere sa vezi o femeie intre picioarele tale dornica sa simta orgasmul pe care ti-l ofera si sa o brutalizezi cum ai chef ...

Fumez o tigara si o privesc cum sta tacuta ...nici nu pleaca ,nici nu cere ...Iubita ,meriti si tu atentie...si o urc pe un fotoliu ,ii desfac picioarele si ma cufund intre ele ,limba mea cauta orice loc in care nici nu banuieste ca voi ajunge ,degetele mele ii verifica toate gaurile ,o simt cum se incordeaza si uita si de pudoare si de prieten si tipa cand explodeaza si o simt a mea...

Acum poti pleca ,draga.Nu mai am nevoie de tine.

Un comentariu:

Daca vreti sa lasati un comentariu o puteti face aici