sâmbătă, 4 septembrie 2010

Nu citi asta.


Cauta un loc unde sa te ascunzi.

Cauta undeva unde sa ne putem ascunde amandoi.

Cauta undeva unde nu e lumina, pentru ca ceea ce vreau eu sa-ti fac nu ar trebui sa vada nimeni. Sa nu mai povestesti nimanui.

Acum esti la mare distanta de mine, insa dupa cateva pahare de vodca te simt langa mine si te vreau undeva unde nici diavolul nu ar indrazni sa se gandeasca la ce am eu in minte acum. Mai bine caut eu un loc, caci in baza ta ajungem la tine acasa, iar acolo o sa facem dragoste, dar eu nu vreau decat sa te fut.

Esti o persoana cu prejudecati?

Hmmm... nu.

Esti o persoana cu mainile mele pe sub bluza. Esti o persoana care apreciaza faptul ca nu o sa ma dau in laturi de la nimic ca sa te am, pentru ca sunt inca atat de curios in privinta ta, incat ma gandesc acum cum ar fi sa te am pe scarile din fata unei biserici.

Uite ca am gasit eu un loc.

Vreau sa te am in curtea unei biserici la patru dimineata, in patru labe cat tu te rogi la mai mult si la mai mult si la mai mult. Vreau sa constientizezi bine unde esti si ce faci acum si vreau sa incerci sa te impotrivesti, desi stii ca undeva in adancul tau nu-ti doresti decat sa mergi pana la capat. Undeva in adancul tau voi fi eu strangandu-te de parul ala scurt si gatul ce ma tenteaza sa-l musc.

Simte-mi penisul adanc in tine cat stai lipita cu fata de usa rece a bisericii, stiind cat de murdara te-ai simti daca te-ar vedea cineva acum. Simte cum sfarcurile intarite zgarie lemnul usii sfinte si cum pula mea pulseaza in tine nesatula si nerabdatoare sa te vada obosita si transpirata.

Nici nu mai conteaza cat de interzis e ceea ce facem noi doi acum.

Pentru mine nici nu conteaza unde suntem. Eu tot ce-mi doresc e sa-ti simt fesele cum tremura necontrolate atunci cand esti pe punctul de a-ti da drumul. Sa tremure odata cu picioarele pana nu mai ai punct de sprijin, sa-ti vad fata incordata si atat de concentrata pe momentul acesta atat de sfant.

Toata noaptea asta va ramane numai intre noi, bineinteles. Nu ai putea sa spui nimanui despre cea mai nepermisa partida de sex din viata ta. Insa iti vei aminti infierbantata ori de cate ori vei avea ocazia: in pat cu prietenul, cu viitorul sot, cu pampalaul ce te curteaza, in cada cand esti singurica...

Iti vei aminti cum am fost nevoit sa-ti astup gura cu penisul meu cand eram pe punctul de a-mi da drumul, pentru a nu mai geme atat de violent acolo unde te-ar putea auzi chiar si popa.

Oare ce-ar crede?

Te-am adus in miezul noptii in intuneric, in curtea unei biserici, pe scari, te-am lipit de usa si ti-am oferit cea mai interzisa partida de sex de care ai avut pana acum parte.

Acum mie ce-mi iese?

Tot ce-mi doresc este sa te vad cum tremuri de la talie in jos cu cateva secunde inainte de orgasm. Imi placi atat de mult atunci cand te incordezi toata si nu te mai poti opri din ceea ce faci pentru ca eu controlez totul, miscarea, pozitia, emotiile, atingerile, tremuraturile, pula...

Vreau sa te vad cu cateva secunde inainte de orgasm pentru a imortaliza cumva momentul asta, reluandu-l, pana reusesc sa ma satur odata de tine.

Dar nu e suficient totusi ... mie ce-mi iese pan' la urma?

Cand ajungi la mine?

PS: Adu si frisca de data asta, sau ciocolata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca vreti sa lasati un comentariu o puteti face aici