joi, 23 iunie 2011


Suntem impreuna si incep sa te sarut si cu o mana sa te ating peste tot, pe spate, pe umeri incet, sa te strang de sani si cu o mana sa fiu in pantalonii tai, cat incet incet scapi si tu mana ta in ai mei, si incepi sa te exciti din ce in ce mai tare, si bag si scot incet doua degete in pizda ta, care deja a inceput sa ceara.

Sunt constient ca singurul tau afrodiziac acolo unde te afli tu e ceea ce-ti spun eu, impropriu spus spun, dar cand iti scriu lucrurile astea simt cum le citesti si iti apare un zambet pervers pe fata, si te uzi din ce in ce mai tare jos. Ma vrei. Vrei mai mult. O sa primesti.



Acum, singurul afrodiziac care iti trebuie e vocea mea, auzindu-ma cum iti spun numele, cat am mana in pantalonii tai, si vrei sa imi raspunzi, dar tot ce poti sa faci e sa gemi... Ma uit la tine cu o privire ascutita, stii ce urmeaza, stii ca vrei, din ce in ce mai tare vrei sa ma simti inauntrul tau, si te gandesti numai la cuvinte murdare, stii ce efect am asupra ta si iti place la nebunie cand iti umplu capul de prostii, cand iti spun ca esti frumoasa, si dupa ce imi bag pula in tine si incepi sa tipi iti spun cele mai murdare lucruri pe care le-ai auzit vreodata, si iti place la nebunie....

Te lipesc de perete si te ridic in sus, tinandu-te cu mainile de fund, te uiti la mine cu aceeasi pasiune cu care eu deja ti-o trag, te pun pe pat si incep sa cobor cu gura din ce in ce mai jos, imi place gustul tau la nebunie, si ma intreb cum e mai jos, mai jos, ajung intre picioarele tale si incep sa te sarut cu pasiune, iti gust toata feminitatea si iti dau toate raspunsurile la intrebarile despre iubire pe care le-ai avut vreodata, te venerez cu limba, pentru ca stiu ca tot ceea ce am in fata este pentru mine, si incep sa ma delectez inauntrul tau, gustand fiecare parte, imi aduci aminte de prajiturile pe care le mancam la cofetarie cand eram mic, doar ca esti mai uda...

Fiecare particula din pizda ta secreta acum lichidul tau orgasmic cat tu dai necontrolata din toate incheieturile si vrei sa te apuci de orice, ca o pisica in calduri ma apuci de cap si ma impingi cu el intre picioarele tale, vrei mai adanc si mai adanc sa intru, e ca un vis de-al tau diurn, ai vrea sa imparti senzatia asta cu cineva dar stii ca nu e posibil, stii ca doar tu poti trai atat de intens momentele tale, si ma vrei din ce in ce mai tare, te fac sa innebunesti intr-un mod placut, iti dispare orice alt lucru din minte, toate insecuritatile tale dispar, esti relaxata complet, si dupa aia, dupa aia.... iti dai drumul, mai intai tare, si mai tare, si dupa, din ce in ce mai incet, te relaxezi, cat lichidele tale orgasmice imi curg prin gura...


Te sarut, ma strangi in brate de parca as fi stalpul de sustinere de la marginea lumii tale, de pe care aproape era sa cazi, iubesti la nebunie senzatia, esti toata transpirata si fesele iti tremura de placere, machiajul ti s-a topit, dar nu mai conteaza acum, te simti prea bine in patul asta, stii bine ca nici zeii nu se simt asa bine cand mananca ambrozie, si abia astepti sa mai primesti...

Fuck. ajunge.

2 comentarii:

Daca vreti sa lasati un comentariu o puteti face aici