duminică, 13 februarie 2011

Ssssttt, e secret!


Asta e un mic secret ce l-am pastrat ascuns numai pentru mine. Da, e un secret foarte bine ascuns. Insa acum consider ca e momentul sa il scot la suprafata si sa il impartasesc cu voi, cititoarele infocate (la figurat sper) al acestui blog, de altfel plin de secrete.

Deci ciuliti bine urechile, cascati ochii si faceti-va confortabile in bikinii negri ce il purtati prin casa in speranta ca din dulap va iesi Fat Fumos cu palosul gros si va va duce in taramul fagaduintei sau cel putin va va oferi o partida de ... sah ... asa cum nu ati mai jucat in viata voastra.

Iubesc sarbatoarea de Sf. Valentin.

O iubesc atat de mult incat imi vine sa va iau pe voi toate, reprezentante ale sexului frumos si disperat de a fi neaparat cu cineva in preajma sarbatorilor principale ale anului si sa va soptesc in ureche cat de mult imi place sa profit de faptul ca sunteti in stare sa faceti aporape orice pentru a nu fi singure de Sf. Valentin.

Deci dezbraca-te de tot si inchide ochii. Asculta-mi cuvintele cum intra vibrand in urechea ta si patrund pana in punctul cel mai erotic al imaginatiei tale, gasindu-si loc de odihna in cea mai secreta fantezie a ta, facandu-ti sfarcurile sa tremure de placere si pielea sa tresara anticipand finalul.

Am sa-ti leg ochii cu o esarfa neagra din matase si am sa-i leg bine pentru a fi sigur ca nu vezi nimic. Doar simti. Am sa dau muzica la maxim sa-ti bubuie basul in piept mai puternic decat inima si sa-ti amorteasca auzul pentru a putea percepe doar vocea mea cand e foarte aproape de urechea ta. Am sa-ti prind mainile la spate cu o pereche de catuse si am sa dau drumul cheilor in pantalonii mei ca sa te las mai tarziu sa-ti folosesti ...inventivitatea... pentru a le recupera. Am sa te strang in brate tare si apoi am sa te imping cu fata lipita de un perete rece si gol.

Asa-i ca e frustrant cand nu poti riposta?

Am sa te intorc cu fata la mine si am sa te sarut ridicandu-ti in acelasi timp bluza stramta si desfacandu-ti sutienul inutil.

Iti voi turna un strop de miere pe piept, intre sani si il voi lasa sa alunece enervant de incet pana la linia blugilor unde il voi prinde cu limba si ma voi plimba pe traseul lui la fel de enervant de incet pana voi fi ajuns la punctul de origine. Iti voi musca sfarcurile sa te fac sa tresari.

Iti voi inmuia buzele in miere si le voi linge cat timp voi desface nasturii blugilor iar vecinii vor incepe sa bata in calorifer deranjati de volumul muzicii, insa noua nu ne pasa, nu? De fapt mie nu-mi pasa, tu n-ai de ales.

Voi continua sa te sarut intre valuri de miere dulce cat timp imi voi infige mana printre blugii desfacuti pana in chilotetii tai usor umezi, sa iti pot oferi un masaj relaxant de Sfantul Valentin. Dar nu te relaxa prea tare.

Iti place sa-mi simti mana in chiloteii tai jucandu-se nestingherita acolo pana devii atat de umeda incat te oftici ca ai mainile legate la spate si nu poti face nimic pentru a-ti elibera dorinta de fi fututa si de a fute pana in punctul de epuizare maxima? Iti place sa imi simti degetele patrunzand in pizda ta umeda si masand-o energic facandu-te sa te uzi tot mai tare si sa gemi dorindu-ti tot mai mult de la aceasta minunata zi? Iti place gustul de miere? Vrei mai mult?

Hmmm, ce-ar fi sa ies din camera si sa te las singurica, aprinsa si cu mainile incatusate la spate? Te descurci singurica de Sfantul Valentin? Sau fugi dupa mine sa-mi desfaci fermoarul pantalonilor cu dintii sa ajungi la cadoul tau? Esti pusa in fata unei dileme si trebuie sa iei o decizie urgent. Vei cauta un patent prin sertare pentru a-ti desface catusele sa te poti termina singurica sau vei fugi dupa mine pentru ca astazi nu poti ramane singura si neterminata? Fat Frumos cu palosul gros e ocupat cu Ileana Cosanzeana cu gura mare, deci nu visa la cai verzi facand sex pe pereti. Si tine minte: when in doubt...fuck!

Ah, cat iubesc sarbatoarea asta. Sunt atatea avantaje pentru mine.

2 comentarii:

Daca vreti sa lasati un comentariu o puteti face aici