sâmbătă, 21 august 2010

Scris pentru tine (te stii tu care esti)


Esti o nenorocita mica si perversa, horny ca o tarfulita nefututa de 3 saptamani, ce acum citeste randurile astea cu mana in chilotei, gandindu-se la vocea mea din seara aceea si la cum ar fi sa-mi simti varful pulii plimbandu-se plictisita peste buzele tale pline de ruj strident si dorinta de sex animalic si brutal.

Esti o amatoare de cluburi, iesi cu fetele des, iesi sa te distrezi, sa te simti bine, sa dansezi, sa bei, sa cunosti lume noua, sa ai parte de experiente noi.

Dansezi pana ametesti, bei pana ametesti, simti tot felul de culori in jurul tau, vezi tot felul de sunete, auzi multe atingeri ce te excita si te fac sa te gandesti la SEX, numai si numai la SEX.

Numai tu si cu mine stim exact ce fel de fetita esti. Doar ca tu nu ma stii pe mine, doar ma simti in spatele tau, te misti peste corpul meu apasandu-te tot mai mult fara a-ti da seama ce faci, ce ai sa faci, ce iti doresti sa faci. Acolo in multimea aia de pe ringul de dans nimic nu conteaza.

Este ora 3 dimineata si esti inconjurata de sute de oameni disperati ce n-au somn acasa, oameni beti dansand frenetic, hipnotizandu-te in intunericul strapuns prea rar de lumina unui reflector ratacit. Lumea ce iti scoate sanii in evidenta, de parca ei ar fi animatoarele sexy de pe scena. In aglomeratia aia de fum de tigara, miros de alcool, dansuri descentrate si femei usoare in cautare de aventuri si bauturi gratis, tu dansezi lipita de mine, infasurata in bratele mele ce incet incet se misca tot mai nestingherite pe corpul tau, simtindu-ti textura hainelor de care iti doresti atat de mult sa scapi. Iti doresti atat de tare sa scapi de toate inhibitiile si hainele inutile ,incat nu-ti mai pasa ca sunt sub bluza tot mai aproape de sani. Nu-ti mai pasa ca fundul tau danseaza atat de aproape de mine incat simti cat de mult ma excita miscarile tale.

Nu-ti pasa ca mana mea se strecoara in toata aglomeratia aia pe sub fusta. Acolo unde descoperim impreuna micul tau secret obraznic. "Ti-ai uitat" chiloteii acasa ,iar in momentul asta esti uda fleasca, esti atat de uda incat esti hipnotizata de dorinta de a fi dominata, manipulata, aruncata pe podea si satisfacuta chiar acolo in vazul tuturor.

Imi plimb degetele peste coapse, printre coapse, imi simti varful dejetelor jucanduse prin tine de parca ar vrea mai degraba sa te futa decat sa se joace. Esti acolo in mijlocul multimii cu mine in spatele tau, mana mea sub fusta ta, iar lumea danseaza si nu te vede cat de obraznica esti. Cum anume te face asta sa te simti? Cat de bine? Cat de pervesa? Cat de tare imi vrei pula?

Simti cum fermoarul blugilor mei rupti se descheie, iar altceva te pipaie pe sub fusta. Mainile imi sunt pe corpul tau, plimbandu-se usor apasat peste tot, iar ce e sub fusta ta acum te sperie putina, dar te si excita atat de tare. O simti cum se joaca peste fundul tau, printre fesele tale, printre picioarele tale, peste pasarica ta al naibii de uda, simti cum apasa incet, cum vrea sa intre, cum o vrei si tu sa intre, insa nu inca, nu e timpul.

"Vrei sa plecam?" imi zici tu timida printre buze. "Du-ma in alta parte."

Te iau de mana si te port prin multimea nepasatoare pana pe cea mai intunecata si ascunsa alee din spatele acelui club zgomotos, iar pe ritmurile muzicii aproape imperceptibile te pun pe o bara rece de metal, ridicandu-ti fustita indecenta cat te uiti la penisul meu iesind mult prea excitat din pantaloni.

Acum te simti penetrata, violata, prea excitata ca sa nu vrei mai mult. Prea excitata ca sa iti pese de faptul ca oameni ce ies din club pot trece pe acolo oricand si ne pot vedea. Nu poti procesa acest gand. Tot ce poti procesa acum este pula mea intrand in tine brusc inainte si inapoi lipindu-te de zidul din caramida rece din spate si izbindu-te de el de parca ai fi o carpa inutila in bratele mele.

Cand esti aproape de a-ti da drumu', incep sa te trag de par, ies din tine si te intorc cu spatele. Stiu ca-ti place pe la spate. Stiu bine asta.

Cu fata tipita de zidul ala murdar si rosu, cu mainile mele in parul tau presandu-te putin prea agresiv, cu pantalonii mei in vine si cu pula adanc infipta in sufletul tau, iti vine sa tipi de placere cat sfarcurile zgarie piatra zidului iar pula mea te loveste tot mai tare si tot mai adanc si tot mai tare si mai adanc, incat simti cum ti se urca la cap si te innebuneste senzatia asta pe care ti-ai dorit-o toata noaptea si toata viata ta. Simti cum te apropii de a-ti da drumu' si te gandesti la imaginea asta in care tu faci sex atat de murdar pe o alee atat de abandonata si intunecata, iar tipul din spatele tau te fute exact ca pe o curva.

Curvo!

Iti place sa fii curva mea obraznica? Stiu ca iti place sa ma port asa cu tine.

Iti place acum ca ai ramas acolo singura pe straduta aia parasita cu un jet de sperma pe sanii tai inca excitati, obosita, transpirata si satisfacuta?

Iti place acum ca am scris asta aici? Ti-ar placea sa-ti scriu si numele acum? Nici nu-l stiu :)) si nu vreau sa-l stiu. Insa iti sunt dator cu un late machiatto.

Scoate acum mana din chilotei.


6 comentarii:

  1. asta visezi tu noaptea?vezi ca uneori realitatea cu fantezia se confunda trateaza-te pana nu ajungi sa-ti crezi propriile vise

    RăspundețiȘtergere
  2. si ce daca-si creeaza propriile vise? :P
    keep up the good work :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei,primule anonim...relax..Ma stiu care sunt...:P(daca intelegi ideea!).Fantezie indeplinita.Si cu succes!Cred ca pana la urma ii voi da eu acel latte machiato :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei anonimelor, nu va mai certati ca va lipesc 3 palme peste fata de n-o sa mai stiti cand ati supt ultima pula.
    Sunt si oameni mai deschisi la minte, sunt si unii mai inchisi in lumea lor (poate pe aia nu ii inteleg eu si sunt de fapt mai ok decat ar parea). Avem dreptul la parerile noastre cu totii.

    Bullshit

    Serios acum, bai anonimo, daca te mai mananca mult in cur sa scrii prostii iti dau eu ceva de visat noaptea :)).

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi dai si mie o palma la fund? :)

    RăspundețiȘtergere

Daca vreti sa lasati un comentariu o puteti face aici